hannah

se.mig.inte.

Publicerad 2010-12-27 16:42:20 i Allmänt,

Vill helst vara hemlig och osynlig sen vi kom hem från semestern. Har gått upp MASSVIS! Gah! Kan inte ens skriva hur mycket... Nu får det bannemig bli andra veckan i januari snart så alla mina vikt problem försvinner.
Och inte har jag fått fingrarna ur och laddat kameran så jag kan lägga in bilder i datorn heller. Så inga bilder på blekfet hannah idag. Hade nästan kunnat dela med mig av en bikini bild. Känner mig mycket givmild och generös!

Är extremt sugen på en tur till stora staden och kolla kläder på mellandagsrean. Barnen behöver nytt, nästan allt är super slitet. Sånt får mina flickor icke gå i. Om dom inte leker i geggamojan eller nåt. Fast helst inte då heller :P
Rean på dom danska kläderna är fortfarande inte överens med min plånbok så får shoppa basic så länge.

Förresten så har vi ÄNTLIGEN köpt nya soffor! Kom några dagar innan vi åkte på semester så det kom som en ny lyckovåg när vi äntligen fick chansen att njuta av dom när vi kom hem. Stora, ploffiga i skinn. I like them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela