hannah

kvällen

Publicerad 2010-03-29 18:59:02 i Allmänt,

Blev ingen promenad som tänkt, vi hamnade här ute i "gör-pölen" istället. Felicia har inga regnbyxor hemma så det vart lite ombyten under dom två timmarna vi satt här ute, men skönt med frisk luft iaf, trots lite bök å stök.
Storstädningen vart iaf påbörjad, i ett rum, haha. Barnen gick inte med på mer, men då hinner jag kanske med något imorn också, om jobbet tillåter. Hoppade det idag eftersom jag jobbade waaay för mycket förra veckan. Tog egen komp tid. :P
Åh, jag vill väga mig imorn. Borde jag det? Nej. Nej det borde jag inte. Men jag vill vill vill. Se om jag gått ner ett litet hekto iaf. Jag vill se nya siffror. Har nått första delmålet, har 4,3 kilo till mja.. Nästan delmål. Jag har inte bestämt mig om det ska vara delmålet eller om jag ska ha 8 kilo som delmål. Hehe. Kanske får ta två små istället, lättare att nå.


F: Titta mamma! Det är geggamoja dääär.
H: Jaaru, mycket geggamoja!
F: Hehehehemmmm...Hewmm.. Jag vill va dääärr.. hihihihihhi...
H: Gå i geggamojan du. Du har stövlar å byxor. Men va försiktig så du inte ramlar bara!
F: Heehhh.. Hehheehhh. Geggamoja.. Hehhhh.

Så var den dagen gjord! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela