hannah

Lördag

Publicerad 2010-03-27 09:01:23 i Allmänt,

Idag blir det en tur till Karlstad, redan bestämt! Måste köpa nya blöjor till Leah för dom räcker nog inte längre än tills imorn. Sen passar vi väl på att handla lite annat smått och gått :) Barnmässan blir det hur som helst inte, orkar inte dra med barnvagn och all packning, plus mat och blöjor vi ska köpa... Även om det känns "fel" på något sätt att vi åker till Karlstad utan att svänga förbi där. Ja men man vet ju aldrig, kanske ångrar sig också. En snabb tur går ju bra med Leah på armen.
Trött trött trött är jag i ögonen. Felicia kom in 5.40 och ville ha frukost. Leah ville amma och somna om. Felicia ville leka, dricka vatten, se på tv, äta ägg, äta smörgås, lördagsgodis, bara en liiiiiiten kaka. "Det är natten! Frukost får du om någon timme!" Lyckades övertala henne att ligga bredvid till 6.10 åtminstone. Inte fy skam :)
Vi måste krångla så med frukosten för Felicia, för hon äter den inte så tidigt. Varför vet jag inte, och jag förstår inte varför hon tjatar om frukost om hon är så hungrig. Ger vi henne frukost mellan 7.30-8.-- äter hon bra och är dessutom hungrig på "riktigt". Så så får det vara! Vill inte kasta massa mat i onödan och inte göra trettio olika sorters grejer heller som hon har fått för sig. NÄ! Har hon sagt smörgås får det bli smörgås. Iaf om jag brett den och ställt fram.
Hängt tvätt och slängt i en ny maskin har jag iaf hunnit med på morgonen, lagt bud på en jacka på tradera också. Jätte söt, men den blir säkert svinigt dyr. Allt blir äckligt dyrt där, eller så går det gratis. Kväsigt. Det är därför jag är i valet och kvalet om jag verkligen ska lägga ut nåt, för det blir säkert inte sålt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela