hannah

svinis 2

Publicerad 2010-03-26 12:59:26 i Allmänt,

Gick jätte bra att ta sprutan för Leah idag. Gnällde pytte lite å sen var det ingenting. Nu märks det hur det blir ikväll då förstås. Hon börjar bli lite kinkig nu, inte riktigt nöjd med nånting så det kan ju lika gärna va att hon känner sig lite hängig. Jaja, det märks.
Hade egentligenbehövt åka till karlstad idag å handla, men vi får se om ja orkar me de. Måste köpa blöjor där eftersom Leah får eksem av alla andra blöjsorter. Lite ledsamt och åka dit men har inget annat val, huvudsaken är att hon mår bra! Får väl passa på att shoppa lite när jag ändå är iväg :)
Är barnmässan under helgen men i år blir det nog ingn tur dit, fast att jag egentligen vill... Men ändå inte. Känns så bökigt. Varför vet jag inte. Skumma mig!
Behöver verkligen verkligen dammsuga! Tror det är en hel vecka sen !? Fy vad äckligt. Nej, nu gör ja´t!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-03-26 20:39:52

Är det barnmässa?! Det vill jag på!! Hur var när?:)

Postat av: desiree !

Publicerad 2010-03-26 20:59:28

hej!

mycket härlig blogg.

Hoppas att du kikar in på min, kanske slänger en kommentar...? Om du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin :D Ha en fortsatt bra dag.

Postat av: Robin Hood.

Publicerad 2010-03-26 21:49:29

Vad tycks om min nya header i bloggen?

- Jag gillar din!

kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela