hannah

Svinis

Publicerad 2010-03-26 09:17:34 i Allmänt,

Ska iväg med Leah om en timme så hon får sista sprutan. Hujedamej! Känns verkligen inge spännande. Felicia vart jätte jätte dålig efter andra sprutan så jag förmodar att det blir lika illa för Leah. Eller jag räknar med det så blir jag inte chockad om så skulle vara.
Väl inne i stan ska jag betala bilen. 1200:- för att få upp två dörrar. Härligt :( Passar inte alls bra den här månaden eftersom tobias fick skatten på sin bil och jag var "duktig" och drog ner ytterligare en dag på mina föräldradagar så att jag får vara hemma längre, å då blir det desto fattigare. Har jag räknat rätt så har jag inte tagit ut mer än ca 100 dagar än så länge. Med andra ord kommer jag inte behöva snuva tobias dagar förns Leah är runt året. Om jag nu kommer göra det, vill säga.

Ja, annars har det inte hänt/händer inget spännande. Min mamma var inne å skulle sprängas igår i karlstad, men det blev inget. Tydligen så var det ett kärl som sitter ihop med två (?) och om dom spränger och något blir skadat överlever inte det andra. Invecklat. Med andra ord så måste hon ha båda kärlen i behåll och det våga dom inte riskera. Så nu blev det massa nya mediciner till att börja med. Funkar inte det får dom helt enkelt operera. Byta kärlen eller hur det nu funkar.. Uschamejjen :(

Nä nu får jag leta kläder, sminka mig, jobba färdigt det sista och fara iväg.

Kommentarer

Postat av: Josephine

Publicerad 2010-03-26 10:45:17

Nej, hon totalvägrar toaletten! :( Så det får bli att smygbörja lite nu, och sen ta det stora till sommaren!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela