hannah

Lycka

Publicerad 2009-06-19 09:03:28 i Allmänt,

Vilket härligt väder det är ute! Tänk om det kunde hålla sig så här hela dagen nu? Men sån tur har man nog inte.. Det är ju midsommar, säger väl sig självt.

Felicia är på ett lika strålande väder som solen, hon har legat tätt in på oss halva morgonen och sovit, sen vaknade jag av att hon låg och klappade mig på ryggen. Hon gör så när det är dags för mig att vakna ;) När jag vände mig om möttes jag av ett stort leende och en kram. Tänk om man kunde få vakna så alla mornar?
Sen har vi kikat på saltkråkan och sen skulle hon gå och väcka pappa sa hon. Och det gjorde hon, med besked, som vanligt. Hehe.

Så fort jag fått i mig lite kaffe blir det morgon dusch och sen ut och spendera förmiddan i solen innan den försvinner, sen vidare till stan å hälsa på Ragge.

Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela