hannah

Baka baka....

Publicerad 2012-08-08 10:45:42 i Allmänt,

Min lilla solstråle fyller ju tre år på lördag så här hemma bakas det för fullt.
Lite jobbigt just nu dock när jag åkt på en uvi från helvete.
Låg nästan och grät hela dagen igår för att det gjorde så ont i njurarna!
Än så länge känns det faktiskt lite bättre, peppar peppar.

Felicia har suttit och räknat matte här på morgonen och hon blir bara bättre och bättre! Det är så roligt att se hur hon utvecklas, främst på egen hand. Jag och Tobias är ju bara där och stöttar henne,intervju var på något. Hon är smart, vår lilla tjej.
Lag sitter istället och klipper långa remsor på ett A2 ark, hon övar på att klippa rakt, och hon har verkligen blivit bättre på att klippa under semestern här! Snart dänger hon mig med hästlängder lill lill pluttan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela