hannah

Och du trodde att du visste.

Publicerad 2012-08-28 19:40:32 i

Sitter nerkrupen i soffan iförd pyjamas och hörlurar. Egentid och egen-mys. Jag gillar't! Har slängt på en maskin tvätt och plockat fram kläder till barnen inför morgondagen. Skulle ha behövt dammsuga också men... Men. Vi avslutar det med ett men.

Nu börjar även mina läkarperioder snart. Ska dit i morgon för uppföljning efter det som hände i vintras/våras. Förhoppningsvis får jag lite nya mediciner och något som dämpar panikångesten. Sen är det dags för tandläkarens projekt.
Först blir det två visdomständer utdragna (f.ö. mina 5e och 6e tänder jag drar ut) och sedan blir det böja, bända och bryta rätt käken. När jag gick därifrån i november sa tandläkaren "om du tycker att du har ont i huvudet nu (min hemska migrän) är det ingenting i jämförelse när jag börjat med dig". Betryggande ;) men. MEN! Han kunde nästan garantera att migränen försvinner efter de här ingreppen, tandställningarna och allt annat. HURRA! :)

Nu blir det vatten och cigarettus på altanus.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela