hannah

En lördag!

Publicerad 2012-09-22 08:43:52 i

God morgon.
Vad gör alla ni andra såhär på morgonkvisten? Själv har jag inte tagit mig mycket längre än till soffan. Vi har kollat på bumbi björnarna, prick & fläck, pokemon m.m. Vi har suttit här en stund med andra ord.
Det var meningen att vi skulle ta en trädgårdsdag idag, röja upp allt och gräva igen alla helvetiska rabatter. Men nu är det ju busväder? Och jag har inga regnkläder? Det får bli en dag i tvättens tecken istället.
Jag och Felicia ska ha en stund på tu man hand idag, det vankas nämligen bio besök. Det allra första bio besöket dessutom! Hon är super exalterad. :) Leah får vänta ett tag till innan hon får gå på bio, hon orkar inte ens sitta igenom en hel film här hemma min lilla vilde. Men hon och pappa ska ha bio i soffan och hon får popcorn och välja film själv. Det är med andra ord en till som är exalterad ;)

Tobias fyllde år igår, hela 27! Hade lite kalas med lilla släkten och gick och lade oss 21.04. Det blir så när man blir gammal.

Nu är det lilla nalle på tv:n. Älskar Stina wirsen!
Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela