hannah

Städartagen!

Publicerad 2012-09-26 16:09:01 i

Ikväll ska jag ha ljusparty. Ska bli roligt att ha lite folk över faktiskt. Förr i världen var det frallor jag bjöd på men idag blir det mer lågkolhydrat alternativ. Lite smått och gott plock sådär. Då kan jag med gott samvete äta kvällsmat ;)

Barnen ville se på dunderklumpen och det kändes som en bra dag för film idag. Då kan jag städa utan massa lek avbrott och de får varva ner efter förskolan i lugn och ro. Bara golven som ska skuras på nedervåningen, sen får nog övervåningen smaka på dammtrasan också! Ingen som ska upp dit och glo men har ju lite tid över. Skönt att ha det gjort.

Dagens låt, lite dubstep!
http://open.spotify.com/track/2ICUlzvV9YrHLPtsD7jw0y
Enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela