hannah

If i close my eyes forever?

Publicerad 2013-03-08 21:09:00 i Allmänt,

När allt jag ser, varken är svart eller vitt.
När allt jag ser, är grått och halvklart.
När jag letar mig framåt, med små små steg.
När jag går mot en vägg, men hittar en öppning.
När jag tagit mig så långt, att jag äntligen känner mig hel.
När jag förstår att jag inte behöver finnas för alla andra, ibland bara för mig själv.
När jag väl hjälpt mig själv, kunna sprida min glädje till andra.
När jag väl är där, långt fram i tiden.
När jag väl är där, jag inte riktigt vet vart.
Då ska jag fortsätta leva livet, precis som jag gör idag.
På rätt vis, tack vare alla "när" som tog mig hit just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela