hannah

Tänk för att idag...?

Publicerad 2013-03-22 12:34:44 i Allmänt,

Jag tänkte vara sådär lite lull-lull idag och göra mig tjusig innan jobbet. Det blev bara bajs av allt. Flätan höll inte ihop och på ena ögat står ögonfransarna rakt fram men på andra vackert böjda. Om det är någon gång jag ser ut som en alkis så är det definitvt idag.
Men vet ni vad? Idag är en bra dag. Idag är det barn fredag! Mina älskade små prinsessor ska hämtas om drygt 2,5 timme och vi ska mysa järnet! Längtar efter dom så jag blir alldeles tokig och krokig.
 
Min älskade finaste lillebror överraskade mig förut också. Han vill ge mig en present. Och inte vilken present som helst heller. Är i chock just nu! Och såååååå glad! :D
Men var det är berättar jag inte idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hannah

Stressad, glad, galen, ärlig, optimistisk.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela